Antivir

Pavel Krafcik hw na pjk.cz
Středa Říjen 19 09:31:22 CEST 2011

Dobrý den,

přiznám se, že žádný AV produkt kromě československých antivirů a
Clamavu osobně neznám a právě si máme něco vybrat. To jsou opravdu
zahraniční, zatím nejmenované, antiviry o tolik lepší, než třeba Eset?

Napadá mě, že ve zde probíraných případech bude jedna z požadovaných
vlastností to, aby se centrální správa obešla bez originálního MS
doménového řadiče a pokud možno i bez MSsql serveru.

Pavel Krafčík