Antivir

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Středa Říjen 19 11:26:44 CEST 2011

To je ale také cenový problém !!!

Už několik let provozuji na síti cca 100 PC AVG se síťovou správou a na
mailserveru samostatný antivir.
Cenově přijatelné řešení a přiměřeně funkční. Rozhodně soustavně neřeším
zavirované počítače,
AVG v pohodě stačí na normální zabezpečení firmy.

Pokud bych si mohl vybrat, tak bych taky šel do něčeho lepšího, ale i
cena řešení je parametr !