Koš na připojených zařízeních

honzarezna honzarezna na seznam.cz
Neděle Říjen 23 18:24:22 CEST 2011

Problém je v tom, že tuto funkcionalitu jsem nikdy nechtěl a považuju ji
za blbou. Vždy jsem toto nastavení používal tak, že se mi jednalo o
přesouvání souborů v rámci pevného disku, z jakýchkoliv připojených
zařízení jsem logicky soubory pouze mazal.
Ale teď došlo ke změně a já nejsem schopen zjistit, jak to nastavit tak,
aby se to chovalo jako předtím.

Honza

--
S pozdravem
Honza Reznicek

Mageia GNU/Linux Ono-Sendai 2.6.38.8-desktop-5.mga #1 SMP x86_64