mysqldump nezalohuje databazu

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 27 19:38:37 CEST 2011

MySQL se nejlépe zálohuje tak, že se nepoužívá MySQL. Vím že to zní blbě a
je to ode mně trochu sprosté, ale berte to jako fakt. MySQL používejte jen
tam, kde v podstatě o nic nejde.

Zkuste příště udělat kopii databáze a tu zazálohovat.

----- Původní zpráva -----
Od: "Martin Tiršel" <lk na blackpage.eu>

prave sa mi ozval zakos, ze chce obnovit MySQL databazu, ktoru si nejako
omylom zmazal a ako pozeram na zalohy, tak zrovna tato jeho zaloha je v
haji... Vsetky ostatne datbazy vyzeraju byt korektne zazalohovane, len
tato jedna jedina ma v zalohach len prvych 16 riadkov (commenty) a dalej
nic. Viem, ze zrovna tato databaza mala okolo 1000 tabuliek a 200MB. Aj
ked som niekedy robil manualny backup, tak mi sem tam hodilo u tejto db
hlasku, ze je nejaka tabulka locknuta. Na inom stroji zalohujem 800MB
databazu a je to bez problemov.

Mate niekto podobne skusenosti s mysqldump prikazom? Teraz som sa
dozvedel, ze mysqldump je vraj nespolahlivy u vacsich databaz, ale toto
som nikde nikdy nezaregistroval. Co teda pouzivat na zalohovanie MySQL
namiesto tohto?