Porovnani GPS logu

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pátek Říjen 28 20:31:02 CEST 2011

Pavel Machek wrote:
: Ahoj!
:
: > mam aplikacni dotaz: mam nekolik zaznamu o pohybu z GPSky (format GPX
: > nebo KML), a cilem je najit v nich spolecne useky a porovnat v nich
: > okamzitou rychlost (se zohlednenim nepresnosti mereni GPSky). Existuje
: > na to nejaky SW pod Linux? Idealni by bylo kdyby to i umelo kreslit
: > mapu, abych mel predstavu ktery konkretni usek zrovna porovnavam.
: >
: > Motivace, pokud by snad nekoho zajimala, je tato: planuju si koupit
: > nove kolo, a zajima me, jak se lisi moje rychlost v ruznych castech
: > trasy kterou obvykle jezdim na mem starem kole a na kole ktere zrovna
: > testuju.
:
: Na sf.net je project gtracks... Tohle neumi :-). Ale je to v pythonu,
: gpx parer tam je, pocitani rychlosti/vzdalenosti tam je... treba by to
: slo ubastlit do nej?

	Tak ja myslim ze kdyz uz bastlit, tak bych to delal v Perlu.
Tam modul na nacitani GPX je (i kdyz i tak na tom neni nic tezkeho
- je to docela rozumne strukturovany XML soubor. Jedine co me zarazilo
je, ze u kazdeho ulozeneho bodu je tam aktualni rychlost. Zatim jsem
nezkoumal, v jakem vztahu je k rychlosti spoctene z casu a vzdalenosti
mezi dvema sousednimi body.

: (A vysledek by me zajimal; mam kone a zajima me jak se mu vyviji
: fyzicka ;-).

	Zajimave vyuziti. No, za dlouhych zimnich veceru neco zkusim
ubastlit.

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |
Please don't top post and in particular don't attach entire digests to your
mail or we'll all soon be using bittorrent to read the list.     --Alan Cox