Drupal,Joomla,Wordpress

Petr Franta petr.franta na gmail.com
Středa Září 7 08:48:24 CEST 2011

Používám Drupal pro několik domén a jsem spokojenej. J a W neznám takže
nemohu hodnotit.

Drupal má spoustu modulů rozšíření včetně eshopu:
http://drupal.org/project/modules
http://drupalmodules.com/

Množství šablon pro vzhled:
http://drupal.org/project/Themes

Samozřejmostí je hlášení aktualizací pro server Drupal a jeho moduly, pomocí
rozšíření modulu i automatická záloha DB webu atd.

Co je pro mne však velmi důležité je, že je velká podpora komunity a to i
české, takže je se kde zeptat a spousta řešení je dohledatelných pomocí
googlu.
Dobré jsou také akce viz.
http://www.drupal.cz/clanky/akce/drupal-setkani-praha-13-zari-2011, kde se
člověk může na cokoliv zeptat.

Věřím, že ostatní projekty jsou na tom podobně, takže volba asi bude těžká.

Petr