Re: přístup na VPN gateway skrz VPN :)

Oto Buchta tapik na buchtovi.cz
Středa Září 7 13:40:31 CEST 2011

Nejsem odborník přes VPN, ale z logiky věci jsou pouze dva jednoduše
naklikatelné případy:
1) Všechno se směruje přes VPN a proto to funguje
2) Přes VPN jde pouze provoz do sítě se stejnou maskou, jakou dostane
rozhraní. A pak to nefunguje.

Pokud ale umožňuje konfigurace VPN nastavit další trasy, tak určitě
jednoduché pravidlo, aby vše na IP adresu www.server.cz šlo přes VPN, tedy
jednoduché route add, snad možné bude.