Spravce hesel

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Středa Září 7 15:04:58 CEST 2011

	Zdravim,

jaky pouzivate spravce hesel? Ja momentalne pouzivam pristup
"plain text soubor na zasifrovanem filesystemu + vim", coz je docela
flexibilni, ale na bezicim systemu je stale ten soubor v otevrene
podobe.

	Moje predstava by byla:

- Nutne: funkcni z prikazoveho radku bez X11 (chci mit jednoho spravce hesel,
  na ktereho se v pripade nouze dostanu i pres ssh z mobilu).
  GUI varianta muze byt taky, CLI je ale nutnou podminkou.
- rozumne vyhledavani (abych nemusel prilis vzpominat, jak jsem si
  vlastne ten ucet pojmenoval
- verejne dostupny zpusob sifrovani (abych treba pres openssl/gnupg mohl
  overit, ze to fakt pouziva AES nebo co).
- umet ukladat nejen jmeno+heslo, ale i pripadne dalsi udaje (pomocna otazka,