přístup na VPN gateway skrz VPN :)

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Čtvrtek Září 8 11:22:21 CEST 2011

Martin Kraus píše v Čt 08. 09. 2011 v 08:59 +0200:
> [...]

mimochodem, nemam sajnu, jak to udelat. Dekuji za napovedu.

> protoze network manager je pro lidi co od pocitace ocekavaji browser, mail

vyborne, takze je i pro me. Porad mi nepripada nijak vyjimecne pustit si
VPN a pak pres http jit na firemni server a v domneni bezpecnosti tam
zadavat citlive udaje. Prece to "PN" ve VPN melo zajistit soukromou sit
mezi mym pocitacem a druhou stranou, ne?

> od toho existuje ssh/https/imaps atd.

viz vyse, tahle odpoved neni logicka, protoze pak VPN ztraci velkou cast
smyslu, kdyz se mohou/musi pouzit zabezpecene protokoly.

Petr