Po boote nenastartuju niektore sluzby

Martin Tiršel lk na blackpage.eu
Pátek Září 9 12:06:15 CEST 2011

Zdravim,

neviem ci to bolo sposobene nejakym updatom, ale poslednych niekolko dni
mi prestali automaticky startovat niektore sluzby, napriklad apache2 a
vboxdrv a vobec netusim preco. V logoch nie je nic, ze by start takej
sluzby na niecom stroskotal, podla mna ani nedojde k spusteniu
startovacieho skriptu. Vie niekto poradit, co by som mal skontrolovat?

Ked spustim sluzbu manualne cez /etc/init.d/apache2 start, vsetko je v
poriadku. Neviem ako presne funguje dependency boot, ale ked pozeram do
rc2.d, apache, aj vboxdrv tam je:

lrwxrwxrwx   1 root root    17 2009-11-02 12:12 S20vboxdrv ->
../init.d/vboxdrv
lrwxrwxrwx   1 root root    17 2009-11-02 18:38 S91apache2 ->
../init.d/apache2

Napriklad mysql po starte bezi, ta v rc2.d vobec nie je, je v /etc/init/.
memcached v rc2.d je a po starte bezi. Vie niekto poradit co s tym alebo
na co sa zamerat? Pouzivam Ubuntu 10.04 64bit.

Dakujem

--
S pozdravom,
Martin Tiršel