Problem se Sambou Win->Lin->Win

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Duben 4 17:00:40 CEST 2012

Zkusil bych na W7 zakázat SMB2 protokol, jestli to nepomůže. Je zdrojem
různých a různě nevyzpytatelných problémů. Doma jsem na tento problém
nenarazil, aktuálně mám Sambu 3.5.11, ale nedělalo to ani na starších
verzích. Akorát si nedokážu vybavit, jestli jsem SMB2 zakazoval.
Moje nastavení je tohle, ale řekl bych, že to ničemu nepomůže:

[global]
        dos charset = 1250
        unix charset = UTF-8
        display charset = UTF-8