VPN & RDP na windows XP

IPetr ipetr na email.cz
Čtvrtek Duben 5 17:29:10 CEST 2012

Chapu ze to sem uplne nepatri, ale treba se s tim uz nekdo setkal a
poradi. Mam server, na kterem mi na KVM bezi krom jineho i virtualni
WinXP desktopy. Na tyto desktopy se zamestnanci pripojuji pomoci RDP
pres vnejsi adresu serveru. Kazda stanice ma jiny RDP port.

Na techto desktopech mam openVPN kterym se chci pripojovat do sveta. A
zde je ten problem. Jsem prihlasen pres RDP, spustim vytvoreni VPN
tunelu a v tu chvili spadne spojeni pres VPN.
Zvlastni je, ze pokud mam virtualni desktop windows 7, tak vse funguje
jak ma.

Moje konfigurace vpn spojeni

<connection>
   remote vpn1.server.com 8123 udp