VPN & RDP na windows XP

Petr Baláš petr na balas.cz
Pátek Duben 6 18:49:25 CEST 2012

2012/4/6 IPetr <ipetr na email.cz>:
> Jeste doplnim, ze uzivatel ktery na virtualnim PC pracuje ma admin prava.

Je OpenVPN spouštěn přes pravé myšítko a "Spustit jako správce"
nebo pomocí zástupce kde je zaškrtnuto totéž (Vlastnosti, Zástupce,
Upřesnit)? Pokud ne, pak OpenVPN nemusí běžet s právy Admina.
To že je daný uživatel ve skupině Administrators ještě zdaleka
neznamená, že jím spuštěné programy běží s právy Admina :-).

> Pokud v OpenVPN nastavim dgw na mistni branu, tak mi provoz jde pres
> mistni IP a to je spatne. Potrebuji, aby windowsy vraceli provoz na to
> rozhrani, z ktereho prisel pozadavek. Win7 to evidentne umi.

Výpis routovací tabulky z WinXP a Win7 ?
Je při připojení v logu OpenVPN na klientovi nějaká chyba?

--
Petr Baláš - petr at balas dot cz