rsync záloha a šifrování

Michal Škrha michal na skrha.cz
Úterý Duben 10 17:48:33 CEST 2012

Petr Baláš  wrote / napísal(a):
> Zdravím
>
> Potřebuji zálohovat na náš zálohovací server umístěný v sousední
> firmě. Pro zálohování
> využívám dirvish (ale ono je totéž aplikovatelné na jakýkoliv
> zálohovací program postavený
> na rsyncem). A protože je sousední firma sice spřátelená ale stále ne
> zcela důvěryhodná
> měly by zálohy být šifrované. Ideální stav by byl, pokud by rsync
> server na PC ve firmě
> uměl nabízet data už zašifrovaná. Bohužel to neumí :-(. Našel jsem tyto řešení:
>
> rsyncrypto - chce dělat kopii všech dat což je neprůchozí,
> [...]
Zdravim,

stojim pred podobnou vyzvou. Zatim si hraju s resenim, kdy vzdaleny
stroj nabizi NFS share, ten pripojim na lokalnim (bezpecnem) serveru.
Nad timto NFS udelam image, nad kterym vytvorim sifrovany FS a na nej
pak zalohuju oblibenym postupem.

Chapu, ze to zni divne, mozno az silene, ale prijde mi to bezpecne.

--
Michal Skrha
jabber: misko na sobotiste.info