Re: rsync záloha a šifrování

Petr Baláš petr na balas.cz
Úterý Duben 10 22:23:28 CEST 2012

2012/4/10 Adam Pribyl <pribyl na lowlevel.cz>:

> Duplicity sice umi vse ulozit do GPG zakodovanych souboru, ale nejsem si
> jist, ze to zvladne to co tazatel chtel. Krom toho duplicity ma/melo zasadni
> problem s vetsim mnozstvim souboru (sezere vsechnu dostupnou pamet). Melo by
> to byt opraveno v 0.6.18, ale jeste jsem to netestoval.
>
> Jinak podle me pokud maji souborum zustat jmena ale obsah ma byt
> zasifrovany, tak kazdy soubor prohnat GPG. Nevim zda meji byt i
> inktrementalni zalohy atd.

Bavíme se o záloze cca 1TB dat. A místo navíc kam je komprimovat není.

Doporučuji se podívat na dirvishe či něco podobného - zde je každá záloha
rovnocenná. Ale soubor, který se nezměnil je uložen jen jednou a všechny
jeho výskyty jsou tentýž soubor jen s více hardlinky.

--
Petr Baláš - petr at balas dot cz