Kombinacia wiki + filesystem browser

Martin Tiršel lk na blackpage.eu
Pátek Duben 13 07:45:02 CEST 2012

Ak to spravne chapem, Zope je nejaky framework a treba si to
naprogramovat. To nie je najvhodnejsi pristup, ze ak mi nieco potrebujem
spravit, tak sa zakazdym ucit iny jazyk a/alebo framework :) Ked uz to
programovat, tak asi v niecom, v com viem. Keby som to uz musel robit, asi
by som zvolil Python s Djangom, s ktorymi robim dlhodobo. Django ma appku
na WebDAV implementaciu, tak by som mohol toto zobrat ako zaklad a na to
nadviazat moje akcie, ktore treba vykonat pri manipulacii so subormi. Tym
by som podchytil pouzitie klientskych applikacii (pripojenie sietoveho
disku). Web interface by sa musel kompletne spravit, ale to by islo
rychlo. Potom treba vyriesit mapovanie adresarov na databazu, co sa da bud
podla cesty alebo nejakym skrytym suborom s nejakym idckom v takom
adresari a na to potom nadviazat nejaky text.

Ak by som sa uz do niecoho takeho pustil, mal by este niekto zaujem o
takyto produkt?

--
S pozdravom,
Martin Tiršel