Alt+F1 v KDE vypisuje "P" (ThinkPad T420s s Gentoo)

Tomas Vondra tv na fuzzy.cz
Pátek Duben 20 21:07:39 CEST 2012

Ahoj,

nainstaloval jsem čerstvé Gentoo s KDE 4.8.1 na nový notebook (ThinkPad
T420s) a narazil jsem na zajímavý problém s klávesnicí. Při zmačknutí
Alt-F1 se namísto zobrazení startovacího menu vypíše "P" (např. v aktivní
konzoli nebo otevřeném editoru).

V konfiguraci KDE jsem zkoušel nastavit různé typy klávesnice (např.
generic se 104 nebo 105 klávesami), ale bez úspechu. Přímo v konzoli (mimo
Xka) se tenhle problém neobjevuje, resp. do konzole se nic nevypíše.

Ostatní klávesové kombinace (Alt-F2, Alt-F3) fungují jako obvykle.

Nenapadá někoho čím by to mohlo být?

T.