Vimperator zere klavesy

ok1ced na nagano.cz ok1ced na nagano.cz
Středa Duben 25 12:34:10 CEST 2012

Dobry,
  nevsiml jsem se. obcas se to objevuje trochu pomaleji, ale but tam mam
vsechny klavesy ktere stisknu, nebo zadnou (a jsem v nejakem vstupnim
poli). S cim mam problem, to je escape, obcas musim kliknout na stranku
aby fungoval. To ovsem muze byt zpusobeno ostatnimi pluginy, jeste me to
tak nenastvalo, abych to zjistoval.

Provozuji na debian stable.
iceweasel 3.5.16
Vimperator 2.3.1