Nastroj na disk-disk zalohovanie ( nutnost vysporiadat sa s premenovavanim suborov a adresarov )

Ondra Janál linux-list na delay.melzer.cz
Čtvrtek Srpen 2 22:50:38 CEST 2012

unison rozpozná přesunuté soubory a udělá jejich kopii lokálně (alespoň
verze 2.32) - nevýhoda je, že lokálně kopíruje, nedělá move :(

jinak hardlinky jsou bezva řešení, četl jsem před časem :)

s oblibou používám (ve screenu na pozadí) zálohování oblastí >mega fajlů
a >TB dat:
RSYNC="ionice -c3 nice rsync -av8hzHP --delete-before --bwlimit=35000 -e
ssh"