Re: Jak posunout tlačítka zavírání a minimalizace v Ubuntu 12.04

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Sobota Srpen 4 21:35:24 CEST 2012

Dobry vecer,
zkuste
  gconftool-2 --set /apps/metacity/general/button_layout --type string
menu:minimize,maximize,close
http://www.root.cz/zpravicky/presunuti-tlacitek-v-ubuntu-10-04-doprava-jednim-prikazem/