"Nefunkční" raid po aktualizaci

honzarezna honzarezna na seznam.cz
Pátek Srpen 10 21:53:34 CEST 2012

Byl to rádoby hw raid na tom Silicon image, takže z pohledu jádra sw
bios raid.
Podařilo se mi to nakonec zvládnout. Na nainstaloval jsem znova Mageia1
na stávající oddíl root (home zůstal zachován) a pak znova provedl
aktualizaci z nastavených zdrojů Mageia2. Po aktualizaci všech balíčků
jsem ještě ručně doinstaloval jedno z jader 3.3.6, které tam byly k
dispozici, aby tam apoň něco bylo a pakjsem zjistil, že se tam už nějaké
standartní jádro nainstalovalo automaticky. Takže to po restartu nakonec
naběhlo a můj zásah byl možná zbytečný.
To ale nic nemění na tom, že na vině nebyl ani instalátor, ani ovladač,
ani jádro, alebrž instalační program Mageia2, takže pozor na to.

Honza