distribuce s xfce pro asus eeepc

Tomas Vondra tv na fuzzy.cz
Sobota Srpen 11 20:31:45 CEST 2012

On 11.8.2012 19:22, Adam Pribyl wrote:

> Jen muj nazor:
> Min aktualizaci, ale stale cerstve aplikace, pul roku odladeni navic =
> mene problemu, dostupne i alternativni spiny (u aktualni verze maji
> vetsinou skluz) treba s LXDE, stale aktualnejsi nez *buntu.

Chápu. No já už jsem mezitím byl odvážný, nainstaloval jsem si F17 s
XFCE, a zatím všechno vypadá OK. Jenom tedy na začátku při startu mi to
hlásí

 [drm:drm_edid_block_valid] *ERROR* EDID checksum is invalid, remainder
                            is 46

nicméně to nastartuje a funguje OK. A je tam nový kernel (3.5.1) takže
zatím celkem spokojenost.

T.