HW + SW IRQ = 100 % CPU. Co s tím?

Pavel linux na argonet.cz
Pondělí Srpen 13 13:53:29 CEST 2012

Dobre odpoledne,

Sunday, August 12, 2012, 11:43:21 PM, you wrote:

prispeji taky se zkusenostmi ....

MV> Opet nevim, jak wrap, ale muj Alix 2D2 *neumi* bootovat z USB, ani z
MV> pripojeneho 2,5" disku (alix 2d2 ma IDE radic).
MV> Novejsi Alix uz mozna USB boot umeji - nemam na cem zkusit.

No ja si dost hral pred lety s Alix 1B (snad se nepletu, velka deska s
grafikou, pak ji nahradila myslim verze 1D). Ten mi bez problemu
bootuje ze site, z 2.5" disku i CF - pouzivam LILO. Kdyz pridate
napajeni, nabootuje i z 3.5" disku :-)  Bohuzel sem nerozchodil
bootovani z USB, ani flash, ani USB CD nebo Floppy a to sem i
prehraval novejsi Bios. Proste to podle me neumi, i kdyz v Biosu ty
volby jsou, tak se mi to rozchodit nepodarilo.

Pavel