minimalizace pouziteho mista v image

Úterý Srpen 14 19:49:59 CEST 2012

On Tue, 14 Aug 2012, Marek Cervenka wrote:

> kdyz jsem zkousel z tohoto archivu davat pryc ruzne jazyky pomoci
> "localedef --delete-from-archive nazev" tak se velikost souboru nijak
> nemeni

Řekl bych, že je to tím, že localdef v archívu jen smaže odkaz, ale místo
neuvolní. K tomu by se asi musel archív celý rozebrat a složit a to
localedef asi neumí.

Nevím. V starší verzi to šlo docela dobře ořezat pomocí nastavení
_install_langs (RPM pak z glibc-common odfiltrovalo všechny soubory pro
nepotřebné lokalizace a vůbec je neinstalovalo). Ale teď je to už všechno
v předem připraveném archívu. Skoro mám pocit, že nejjednodušší by bylo
udělat vlastní build glibc...

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /