šumící audio

Tomas Vondra tv na fuzzy.cz
Pátek Srpen 17 12:39:06 CEST 2012

Ahoj,

už nějakou dobu zápasím se šumem při nahrávání zvuku (konkrétně ve Skype,
kdy všechno funguje OK ale jakmile se připojím já tak to začne hrozně
šumět). Přehrávání funguje úplně bez problémů, mikrofon je IMHO kvalitní
(zkoušel jsem i headset). Zkoušel jsem potunit úplně všechno co mne
napadlo, ale neúspěšně.

Používám zvukovku integrovanou na desce P8Z68-V od Asusu, tj. je to
založené na Realtek ALC892 (8 kanálů HD, 192 kHz/24 bitů).

Používám kernel 3.4.x - tady je dodatečné info

lspci: http://pastebin.com/98Wt74sD
lsmod: http://pastebin.com/m9wNu7Xe
alsa-info: http://pastebin.com/2XQHqDar

Napadá někoho čím by to mohlo být? Je mi jasné že integrované zvukovky
nejsou úplně top ale až takhle by to IMHO šumět nemělo. Proti samostatným
zvukovkám nic nemám, ale nechce se mi to tam cpát dokud si nebudu jistý že
to je skutečně tím (což se mi zatím moc nezdá).

díky
T.