Re: Re: Vyřešení - rozhodnutí: Re: HW + SW IRQ = 100 % CPU. Co s tím?

Petr Baláš petr na balas.cz
Čtvrtek Srpen 23 22:24:15 CEST 2012

2012/8/23 Petr Simek <psimek na jcu.cz>:

> A jak mate vyreseno napajeni SATA disku kdyz tam neni standardni ATX
> zdroj s napajecimi konektory pro disky ?

Na desce je i SATA napájecí konektor. Viz
http://www.intel.com/content/www/us/en/desktops/desktop-board-dn2800mt-interactive-layout-demo-video.html
a zde číslo 8. Taky mě to zarazilo, tak jsem si to dohledával.

Kdyby na ní bylo 2x Eth tak je t deska úplně dokonalá :-)