Motherboard s 12V napájením a řešení výpadku

Petr Stehlik petr.stehlik na atlas.cz
Sobota Srpen 25 15:24:34 CEST 2012

Jen bych chtěl upozornit že napětí "olověného" akumulátoru kolísá cca
10 až 15 .
Tak a by byla schopna deska v tomto rozsahu pracovat!
Ja mam desku na 12V a ty musi byt max +/-  1 V jinak deska nejede
Petr.