Proc se telnet pripojuje najednou na IPv6?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Srpen 29 12:59:39 CEST 2012

Po rychlým googlení se to nastavuje v gai.conf:
http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=2806462
Snad to pomůže, já zatím provozuju Gentoo bez IPv6 a vyčkávám na vhodný čas,
abych zapnul podporu. Od Netboxu už svůj rozsah mám.