Ctecka e-knih se nepripoji pres USB

Václav Ovsík vaclav.ovsik na seznam.cz
Středa Prosinec 5 15:19:07 CET 2012

On Wed, Dec 05, 2012 at 03:04:30PM +0100, d.petr wrote:
> Píšou FAT 32. Což normálně připojuji jako vfat. Ale já ani nemám
> možnost něco zkoušet připojit, protože vidím jen /dev/sdb a chybí
> /dev/sdb1, tedy nemám co předhodit příkazu mount, aby se případně
> mohl zlobit kvůli souborovému systému.

Pozor - narazil jsem s 912 na problem (mam pocit po aktualizaci
firmware), ze se musi po pripojeni - zarazeni USB kabelu do PC velmi
rychle stisknout na ctecce USB Mass Storage. Je tam na vyber dotaz
jestli nabijet nebo data - musi se rychle zvolit data. Jinak jsem s tim
mel problem a nekde jsem tohle vygoogloval.

--
Zito