Re: Zachytávání signálu 15 od zlobivé aplikace (eclipse) posílané xserveru

Čtvrtek Prosinec 6 16:11:02 CET 2012

On Thu, 6 Dec 2012, Josef Štengl wrote:

> 	Jedna aplikace, konkrétně je to eclipse opluginovaný TI pro TI
> procesory, občas shodí xserver signálem 15. [...]
> 	 Dá se nějak zabránit poslání SIG_TERM xserveru?

Záleží na tom, kdo ten signál poslal. Pokud předmětný Eclipse nespouštíte
po rootem, tak na to nejspíš nemá oprávnění.

> 	 Je možno nějak vystopovat v eclipse původ toho signálu, odkud je
> volán a podobně? V logu bohužel nic není.

Z výše uvedených důvodů si myslím, že signál neposlalo Eclipse, ale spíš
vyprovokovalo jeho poslání nějak nepřímo. Původce toho signálu by asi šlo
nejrychleji najít pomocí SystemTapu nebo něčeho podobného (nebo nějakou
chytrou dedukcí, ale nejsem Sherlock Holmes, tak mne nic nenapadá).

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /