Problem s grubom

d.petr d.petr na post.cz
Pátek Prosinec 7 15:05:28 CET 2012

On 7.12.2012 9:14, Martin Mokry wrote:
> Mam fedoru a po aktualizacii mam problem s grubom.
> Po instalacii noveho kernelu som upravil grub.cfg aby tam nebol aj starsi
> kernel. Tak to robim vzdy.
> Potom som spustil "grub2-install /dev/sda" ale odpovedalo mi to
> nasledujucou spravou: "/usr/sbin/grub2-bios-setup: error: disk
> `hostdisk//dev/sda' not found."
> Doteraz to vzdy fungovalo, s pocitacom som ziadne zmeny nerobil. Neviete
> kde moze byt problem?

	Asi neporadím, grub jsem před časem zkusil, ale kvůli problémům jsem
pak zas vrátil lilo ...
	Ale co vlastně nejde? Nejde spustit grub-install (A to se při změně
jader musí? Myslel jsem, že se s grubem právě nemusí nic.), nebo nejde
bootovat, nebo co nejde?
	Jestli nebootuje, tak to by se mohlo podařit v interaktivním režimu
grubu (zastavit ho ve výběrovém menu a použít ruční nastavení a spuštění
jádra, lze přitom chodit po disku, vypisovat obsah adresářů apod.).
PM