RADIUS - RadSecProxy: ignoring request, no matching TLS client

Neděle Prosinec 9 18:15:13 CET 2012

On Mon, 19 Nov 2012, Martin Vancl wrote:

> root na server:/# cat /etc/radsecproxy.conf
> [...]
> client * {
> 	type tls
> 	tls server
> 	certificateNameCheck off
> 	secret testing123-1
> }
> [...]
>
> Zkousel jsem uz asi milion veci, ale stale se mi nedari spojeni. Vzdy
> to zustane vyset na chybe "ignoring request, no matching TLS client"

A zkusil jste místo "client *" dát něco jako "client 192.168.1.68"?
Nedal bych ruku do ohně za to, že v tomto kontextu funguje hvězdička úplně
tím způsobem, jaký je očekáván.

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /