seznam BTS s GPS souradnicemi

René Stein stein na tiscali.cz
Pondělí Prosinec 17 09:37:03 CET 2012

Dobry den,
Pro GSM Monitor na WM jsem si kdysi takovou databazi vytvarel.

Udelal jsme to tak, ze jsem vzal aktuální csv soubory z GSM Webu a přes API
Googlu (v te době neverejne, nevim, jak je to dnes) jsem zjistoval pozice
všech GSM bunek v seznamu.

Databazi mam stále, není problem ji vyexportovat, nebo vam sdělím, jak se
muzete do me databáze na webu dotazovat. Jediny problem je, že jsem lokalni
db uz dlouhou dobu celou neaktualizoval, protože s ukoncenim WM to pro me
ani nemelo smysl.
http://gsmadmin.renestein.net/

Je to uděláno na serveru tak, ze:

1)Když prijde požadavek na pozici GSM bunky, tak se kouknu do sve lokalni
databáze.

	a) Pokud v databazi pozice bunky je, rovnou ji vratim.
	b) Pokud v databazi pozice bunky není, tak znovu kontaktuju Google,
jestli nahodou uz pozici bunky nemá. Pokud ano, tak ji vratim a uložím si ji
do lokalni databáze.

V databazi jsou ale dnes uz udaje i o BTS v Indii a dalších statech světa,
protože si mou aplikaci kdysi stahli i v těchto končinách.:)

Na db je zatim jen limit 200 pozadavku za den z jednoho uctu, ale ten mohu
snadno zmenit nebo zrusit.

Zdravim
René Stein
http://blog.renestein.net

On
> Behalf Of Pavel Machek
> Sent: Sunday, December 16, 2012 12:21 AM
> To: gsm na lists.sh.cvut.cz
> Cc: linux na linux.cz
> Subject: seznam BTS s GPS souradnicemi
>
> Ahoj!
>
> Na Androidu docela pekne funguje urcovani polohy dle CellID... Netusite o
> necem podobnem na Maemo (n900)?
>
> Uvazuju, ze bych neco takovyho vytvoril, jenze to by zas chtelo databazi
BTS
> vcetne GPS souradnic (a nebo hodne dobrovolniku). http://www.gsmweb.cz/
zrejme
> GPS souradnice ma (ukazuje bunky v mapach), ale ve stahovatelnych datech
> nejsou.
>
> Netusite, jestli nekde je pouzitelny seznam CellID s pribliznymi GPS
> souradnicemi?

Pavel