OT - cabel management...

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Středa Únor 1 06:43:21 CET 2012

> Tyjo, kolik tech kabelu mate, ze pouzivate 7 znaku? :o
> Vzdyt by vam ta pismenka vydrzela na skoro 80 miliard kabelu :-)))

Kabelů máme docela málo - tyto tři červené a dva zelené v pozadí jsou všechny UTP pro 14 serverů. V předchozích verzích tohoto konkrétního projektu jsme používali na jeden server 4-5 UTP (z toho jeden KVM). To byla teprve hrůza.

Pojmenovávání kabelů je věda sama o sobě. Číslované kabely s referencí do kabelové knihy, značení kabelů podle zásuvek v patch panelech nebo podle toho, co a kam spojují apod. Vždy se hodí něco jiného. Už jsem zažil i "boje" o to, jaký systém má kabelová kniha používat.

V tomto případě jde o připojení jednoho zařízení (označeného bc1) a jeho síťových portů označených amm1 apod.
--
Pavel Janík