OT - cabel management...

Petr Štetiar ynezz na true.cz
Čtvrtek Únor 2 11:05:52 CET 2012

Petr Klíma <petr.klima na madeta.cz> [2012-01-31 15:04:19]:

> Mě se v serverovně rozlepujou a odpadávaji ...
> Teda na kabelech, na strojích jsou OK.

> Časem se to rozlepí a odpadne ...

Existuji etikety (kombinace kvalitniho lepidla a materialu), ktere jen tak
nesundate. Pouzivaji se treba na znaceni hmotneho majetku, naradi apod. Tyto
etikety v kombinaci s kvalitnim potiskem(pryskyrice) vydrzi opravdu, ale
opravdu hodne :-)

<komercni_sdeleni>

Nase firma nabizi jak prodej techto kvalitnich etiket, tak zakazkovy potisk
"na miru" (muzete si nechat predtisknout serii cisel i treba s logem, vysek
specialnich tvaru, perforaci laserem atd.), takze kdyby mel nekdo zajem, staci
mi off-list napsat :-)

</komercni_sdeleni>

-- ynezz