IPMI deska Intel RMM2 - VYRESENE

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Sobota Únor 4 21:50:40 CET 2012

On 1.2.2012 13:01, ok1ced na nagano.cz wrote:
> X11 forwrading?
>
> mimochodem, mozna bude asi jednodussi spouset ssh -X (Enables X11
> forwarding), nebo to zapsat do config souboru.

To je prave ta zahada, ze to nestacilo.
Ten software je nejspis tak blbe udelanej, ze neumi resolvnout localhost
na IP a poslat Xka tam. Takze kdyz jsem dal na radu zkusenejsiho admina
a do DISPLAY misto "localhost:10.0" napsal "127.0.0.1:10.0", tak to
zacalo fungovat.

Jen tak mimochodem, je to ma druha zkusenost se vzdalenou moc po hodne
letech a musim rict, ze vyvoj jde nezadrzitelne. :-)

Libor

>>> Libor