KVM + virtio + Windows 7 - nepouzitelne pomaly zapis na disk

Motycka Jiri maillist na vces.cz
Úterý Únor 7 16:10:34 CET 2012

Zdravim.

Take jsem jiz cca pred rokem vyzkousel KVM a dostal jsem se k velmi
podobnym tragickym zaverum jako tazatel.
Zkousel jsem disk pro virtualni stroj v ruznych formatech (qcow2, raw,
lvm2) - nic z toho nevedlo k vyrazne lepsimu vykonu.
Zanevrel jsem tedy na cele KVM a postavil jsem si virtualizacni server
na Virtualboxu. Jako storage pouzivam linuxovy raid 5 s kryptovanim a
LVM2 a je to nebe a dudy. Je to schopne jet v zapisu 80MB/s na SATA,
takze naprosta spokojenost.

Jiri Motycka