CentOs 6 overeni celeho systemu vuci AD Windows server 2003

Ludek Finstrle luf na pzkagis.cz
Pondělí Únor 13 09:21:49 CET 2012

Ahoj,

Mon, Feb 13, 2012 at 06:44:32AM +0100, Petr Haresta napsal(a):
> passwd: files ldap
> shadow: files ldap
> group:  files ldap

  pokud neposles vic informaci co mas, co ti to pise (debug nslcd, /var/log/messages, getent,
to ze pouzijes spravneho uzivatele) tak tezko nekdo bude radit.

Ja mam nslcd rozchozene a funguje mi. Mam to proti samba4 (v modu win 2003).

Luf