Editace zaznamu z DVB-T

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Čtvrtek Únor 23 11:37:23 CET 2012

Zalezi jaky stream prijimate a ukladate. Pokud je to mimo Prahu (a
nektera dalsi velka mesta) tak je vse vysilano v rozliseni 720*576 coz
neni ani 4:3 ani 16:9. Funguje zde takzvany DAR kde se definuje v jakem
pomeru ma zobrazovaci program (zarizeni) ukazat vysledne video. Ja
nahravam pomoci VDR a pote pouzivam prave ProjectX, ale jen na demux,
protoze udela 2 soubory (mpg a wav), ktere jsou sesynchronizovane. Pote
vezmu Virtualdub a zakoduju. Obraz orezu pouze o cerne pruhy a koduju
spolecne se zvukem. Pri kodovani mam nastaveno v jakem DAR se ma
zobrazovat vysledne video.
Milan