Re: podivné problémy s alokací paměti / CentOS 6.2 na VPS

Úterý Únor 28 18:13:38 CET 2012

On Sun, 26 Feb 2012, Tomas Vondra wrote:

> Po změně v sysctl.conf jsem udělal "sysctl -p" a z výstupu také pochází
> ty uvedené hodnoty. Takže ano, jsou to aktuální hodnoty.

Občas se vyplatí zkontrolovat i takové na první pohled zřejmé věci,
jako např. to, že když někde nastavím nějakou hodnotu, tak zda tam
zůstane.

> Před chvílí jsem zkoumáním logů zjistil že podezřele se to začalo chovat
> cca před týdnem, když jsem VPS restartoval po upgrade kernelu.

Už jsem viděl, že v CentOSu 6 při aktualizaci jádra nějak strašil.
Konkrétně se to projevovalo tak, že se na jednom stroji kdovíproč
nespustil depmod a initramfs byl nějaký zkriplený. Reinstalace
to obvykle opravila. Najít příčinu se (zatím) nepodařilo, protože to byl
takový heisenbug a jakmile jsme se pokusili to nějak diagnostikovat, tak
to přestalo.

Ale vůbec nechápu, jak by nějaký zádrhel při instalaci mohl mít za
následek popsané potíže s nedostatkem paměti.

On Mon, 27 Feb 2012, Miroslav Lednicky wrote:

> Nevim, jestli vas to nejak potesi, ale s obcasnymi seg faults na Centosu
> 6.2 pod VPS jsem bojoval take. Presel jsem na jinou dostribuci.

S občasnými segfaulty se lze potkat leckde. Jde o to, co je způsobuje.
Také to byl nedostatek paměti nebo něco jiného?

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /