3G/GSM u Android zařízení v Linuxu

Miroslav Lednicky miroslav.lednicky na fnusa.cz
Středa Únor 29 10:49:35 CET 2012

Ahoj,

	pokud maji obe zarizeni WiFi, tak pouzij tethering.
To je asi nejjednodussi. Ale zere to celkem dost baterku.

V Android marketu lze najit nekolik aplikaci. Mam tu nejaky
quick wifi hotspot lite. Je to zdarma.

Mirek.