Jak udelat rozbalovaci strom z vypisu adresaru

Vladimir Macek macek na sandbox.cz
Sobota Leden 7 00:50:27 CET 2012

On 6.1.2012 11:25, Jaroslav Lukesh wrote:
> Dobrý den,
>
> mám soubor s obsahem adresářů získaným pomocí
> find ./* -type f
>
> ./Collectors/Ape.1
> ./Collectors/Ape.10
> ./Collectors/Ape/10/collector_issue_contents
> ./Collectors/Ape/10/dc_view
>
> a protože má 6M, potřeboval bych z něj udělat něco přehlednějšího,
> představuji si to rekurzivně do sebe vnořené, asi ideálně v HTML.
>
> Existuje na to něco hotového,případně i s menší úpravou listingu?

Snad chapu, co ma byt cilem, nepomohlo by treba neco takoveho?

find  | sed -r -e 's#[^/]+/#\t#g'

Nebo utilita tree ze stejnojmenneho baliku (Debian-like)?

--
:  Vladimir Macek  :  http://macek.sandbox.cz  :  +420 608 978 164
:  UNIX && Dev || Training  :  Python, Django  :  GPG key 1F059424