DHCP problem s pridelovanim IP

Milan Ježek mijezek na pb.cz
Úterý Leden 10 11:47:44 CET 2012

S W7 jsem měl také problém. Nehledal jsem příliš detailně, kde je problém,
ale mně stačilo změnit MAC adresu a potom to již fungovalo v pohodě. A stalo
se mi to dvakrát u NB HP. (netvrdím, že u jiných by se to nemohlo stát, ale
já měl HP)

-----Original Message-----
From: linux-bounces na linux.cz [mailto:linux-bounces na linux.cz] On Behalf Of
Dusan Msk
Sent: Tuesday, January 10, 2012 10:53 AM
To: Diskuse o Linuxu v cestine
Subject: Re: DHCP problem s pridelovanim IP

Potvrdzujem problemy na windows 7.

Znama kupila notebook s win7, adresu z dhcp v panelaku po kabli vsak nikdy
nedostala. Laboroval som tam s tym 2 hodiny, no na nic som neprisiel a
nastavil jej natvrdo staticku. Dalsie 3 testovane notebooky fungovali bez
problemov, kabelaz na to nemala vplyv, livecd linuxu v stavkujucom notebooku
bez problemov.

--
msk

2012/1/9 Libor Chocholaty <libor_ml1 na mts.cz>:
> [...]
tim to taky neni. Uz me vubec nenapada, kde hledat.