Partitions pro Slackware...

Tom Meinlschmidt tomas na meinlschmidt.org
Středa Leden 11 13:30:36 CET 2012

prvni byva /boot, ale dnes to neni az tak docela treba
/ root bude v ext3 nebo xfs
swap by mel byt aspon stejne velky jako fyzicka RAM

pokud to mate pouze na nejaky experiment, staci Vam / a swap

v fdisku rozdelite a nastavite pro /boot (nebo /) boot flag a typ podle typu fs (linux), pro swap pak typ 82 (linux-swap), installer by pak mel swap i / inicializovat sam

T.M.