Slackware 13.37 na MS Hyper-V bylo Re: Partitions pro Slackware...

Jiri Hosic jiri.hosic na gmail.com
Středa Leden 11 14:09:33 CET 2012

Tak jsem disk nakonfiguroval, linux nainstaloval, ale nemam zadne
sitove karty, ani nejde spustit xwindows.
Jak mu vnutim nejake ty MS integracni sluzby?

Instaloval jste nekdo linux do MS Hyper-V?

Diky

jh