getty na USB?

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Středa Leden 11 19:17:19 CET 2012

V linuxu pouzivam prevodniky s FTDI a PL2303 - funguji bez problemu.
Napr. prevodnik s PL2303 se da koupit za $3
http://www.dealextreme.com/p/usb-to-rs232-serial-port-adapter-transparent-green-24512

U nekterych levnych prevodniku by opravdu mohl byt problem s ridicimi signaly.

RXD, TXD a GND by snad mely stacit. Vzdyt nejjednodussi null-modem
kabel je spojit piny 5 a prekrizit piny 2 a 3: http://goo.gl/5N1Wx