getty na USB?

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pátek Leden 13 17:52:19 CET 2012

Adam Pribyl píše v Čt 12. 01. 2012 v 14:05 +0100:

> [...]
> nebo zprav kernelu pri startu OS na USB neexistuje (resp. muzete tam
> napsat /dev/ttyACM0 ale dokud nenabehne USB cast kernelu nic tam neni).
> Pokud zarizeni nema UART (resp. RS232) muzete seriovou konzoli zprovoznit
> pres klasicke USB mastery jen pomoci dvou prevodniku USB<->RS232, ktere
> spojite RS232 konci k sobe (cena jednoho prevodniku je cca 400,-) a tim ze
> pridate pravidlo pro udev asi takoveto (pro FTDI):
>
> KERNEL=="ttyUSB*", ATTRS{idVendor}=="0403", ATTRS{idProduct}=="6001",
> ACTION=="add", RUN+="/sbin/getty -L %k 9600 vt100"

musím říct, že toto funguje lépe než jsem čekal.
Dík

Dokonce mne překvapilo, když jsem si chtěl vyrobit null modem, že cisco
konzolové kabely jsou udělané tak, že je prostě stačí spojit konektorem
označeným jako terminál na obou stranách a mám null modem se všemi
signály. (myslím, že ten kabel je rollover)

> Absence seriovych portu na novych PC je z pohledu hardwerare celkem
> tragedie. Proto jsou stale v kurzu stare notebooky, ktere jste maji
> seriovy port. Na serverech nastesti jeste take pretrvavaji, ale kdo vi jak
> dlouho.

jo, s těma notebookama je to fakt blbý. Když už člověk sežene se
sériovým portem, tak je to těžká kráva, která se teda k přenášení moc
nehodí. Doma mám jeden HP 6730, ten sériák má, ale tahat se s tím bych
teda moc nechtěl.

D.