Postfix a skupina IP adres ktere mohou posilat postu jen na server

Tomas Macek macek na fortech.cz
Středa Leden 18 15:47:40 CET 2012

Dobrý den,
kdyžtak mě opravte, ale podle mého Postfix neumí nepovolit relay v takovém
případě nebo mě aspoň nenapadá způsob jak ho k tomu donutit. Pokud je to
novější Postfix a pokud umíte
aspoň trošku programovat, je k dispozici before queue milter.  Další
možností bude dát dohromady něco jako je policyd.

T. Macek

kompletní milter api