KVM + virtio + Windows 7 - nepouzitelne pomaly zapis na disk

Martin Kezlinek kez na fel.cvut.cz
Úterý Leden 31 00:40:13 CET 2012

Dne 30.1.2012 15:33, Martin Tiršel napsal(a):
> Zdravim,
>
> ako to uz v dnesnom svete chodi, jedna firmicka vyvijajuca ekonomicky
> softver sa rozhodla nepouzit multiplatformnu databazu a problemy su na
> svete :) Mam tu linuxovy server, kam som potreboval dostat MS SQL,
> takze som musel zakupit Win 7 Home (home kvoli cene, musela tam ist
> krabicovka, kedze to nie je novy server a nic okrem tej DB by tam
> nemalo bezat).
>
> Nahodil som KVM, vytvoril disk typu qcow2 (preallocated), pouzil
> virtio, vlozil placku do mechaniky a dal sa instalovat. Stiahol som z
> [...]
Zdravím,

skoro mi to přijde jako když tam neni modul pro podporu  KVM.    Co
vypíše  "lsmod |grep kvm" ?  Mělo by tam být něco jako kvm_intel nebo
kmv_amd a a konci řádku číslo vyšší než jedna..tedy když ta virtualizace
běži.

MK.