Raid 1 a spatne nastavene cylindry na sdb

Petr Podrabsky petrpo na gmail.com
Úterý Červenec 17 22:00:30 CEST 2012

Dne 17. července 2012 16:29 Slávek Banko <slavek.banko na axis.cz> napsal(a):

> Kdysi jsem také někde měl swap mimo raid. Až mi pak výpadek disku
> potvrdil, že to nebyl dobrý nápad.
>
> V té době se mi totiž jádro poté chovalo tak, že se na první pohled
> tvářilo, že všechno dál spokojeně běží, ale začaly se nahodile dít
> tajemné věci - když se přihlásily ke slovu služby, které kvůli swapu
> přišly o část paměti.
>
> Slávek

Vse fungovalo, jak si psal Slavku i ostatni presne podle navodu - ponizit
swap, vytvorit na sda o trochu vetsi obe problemove partitony .... Jedina
vec, kterou jsem jeste musel udelat byl znovu nacteni nove vytvorenych
partition na sda pomoci partprobe /dev/sda. Do te doby mdadm stale tvrdil,
ze prislusna sda partitiona je mala. :-) Disky jsou opravene a server
chrochta blahem. Vse bez restartu, pouze za cas synchronizace RAIDu.

Fakt luxus. Usetrilo mi to hodne nervu a moc casu. Jeste jednou diky vsem.

Petr